مسعود آورد

بلاگنوشت های مسعود آورد

مسعود آورد

بلاگنوشت های مسعود آورد

طبقه بندی موضوعی
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۱ شهریور ۹۴، ۰۰:۵۴ - آرمین یدالهی
    متشکرم
تبلیغات

ایجاد بخش تبلیغات برای وبلاگهای بلاگ ( Blog )

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ق.ظ

ایجاد بخش تبلیغات برای وبلاگهای بلاگ ( Blog )

سلام به همه دوستان و وبلاگ نویسان عزیز بلاگی ( منظورم Blog.ir عه )

مدتیه که یه بلوک تبلیغات گوشه وبلاگم ایجاد کردم،تو این پست میخواهم نحوه ایجاد این بلوک رو براتون توضیح بدم.

همونطور که متوجه شدید این ترفند / روش / راه حل فقط برای بچه های بلاگ.آی آر کاربرد داره.

من برای این آموزش و آموزش های متنوع بعدی یه بلاگ جدید ایجاد کردم که کدها رو روی اون تست میکنم و سپس اینجا به صورت مصور منتشرشون میکنم.

امیدوارم که این آموزشها به کارتون بیاد و استفاده کنید.

Let's Go :D

همونطور که در عکس زیر مشاهده خواهید کرد،بلاگ و از قضا همه سرویس های بلاگ دهی دو تا لینکدونی دارن،که یکی " پیوندها " و دیگری " پیوندهای روزانه " نام دارند.

http://s6.picofile.com/file/8211293084/adv1.png

من خودم از قسمت پیوندها برای لینکدونی بلاگم استفاده کردم و پیوندهای روزانه رو تبدیل به بلوک تبلیغات بنری کردم.برای این کار کافیه به تب " قالب "‌و سپس " ویرایش ساختار قالب فعلی " برید و کمی کدهای قالب وبلاگتون رو دستکاری کنید.

http://s3.picofile.com/file/8211293334/adv2.png

حالا توی این قسمت اگه دقت کنید یه جعبه کوچیک هست که جلوش نوشته " Find " و شما باید توی اون جعبه " <box:daily_links> " رو تایپ کنید تا به عکس زیر برسید. ( و همچنین میتونید دکمه های ترکیبی " کنترل + F " رو هم بزنید و جستجو کنید )

http://s3.picofile.com/file/8211293418/adv3.png

اگه به خط 292 در این عکس دقت کنید میبینید که اون آخرش نوشته " (*link_name*) " که البته پرانتز آخرش تو عکس مشخص نیست. ( همچنین دقت کنید که اینجا خط 292 عه،ممکنه توی قالب شما یه خط دیگه باشه،اما دقیقا همین کدها رو نوشته )

حالا شما باید قبل و بعد " (*link_name*) " یه سری کد بنویسید که در عکس بعدی نشونتون میدم باید چیکار کنید.

http://s6.picofile.com/file/8211293434/adv4.png

توی عکس بالا مشاهده میکنید که من یه کد کوتاه به قبل " (*link_name*) " و یه کد بسیار کوتاهتر به بعدش اضافه کردم.در واقع "‌ (*link_name*) " رو پاک کردم و بجاش این کد ( کلیک کنید ) رو قرار دادم.

این کد باعث میشه که نام لینک که در پیوندهای روزانه ثبت میکنید به صورت یک عکس فراخوانی بشه.

و اینکه ترجیحا اونجا که نوشته " پیوندهای روزانه " رو پاک کنید و به جاش بنویسید " تبلیغات " و در آخر دکمه " ذخیره " که سبز رنگه و هم در بالا و هم در پایین صفحه هست رو بزنید تا تغییراتی که اعمال کردید ذخیره بشه.

خب تا اینجا کارای نسبتا سخت رو انجام دادیم،حالا نشون میدم که چجوری یه عکس یا بنر تبلیغاتی رو توی بلوک جدیدمون بزاریم.

حالا باید به تب " تنظیمات " و سپس " تنظیمات ساده " برید و ببینید " پیوندهای روزانه " تیک خورده یا نه؟

اگر تیک داشته باشه ( مثل شکل زیر ) پس تو سایتتون نمایش داده میشه ولی اگر تیک نداشت خودتون براش تیک بزارید و عملیات انجام شده رو با زدن دکمه " ذخیره " که بالا و سمت چپ صفحه هست ذخیره کنید

http://s6.picofile.com/file/8211293468/adv5.png

فقط یه قدم دیگه تا نمایش تبلیغات توی سایت فاصله داریم.کافیه به تب " ارتباط "‌ و سپس " پیوندهای روزانه " برید ( تو عکس اول مسیرش مشخصه ) و سپس روی دکمه " ارسال پیوند روزانه " کلیک کنید و پنجره ای که باز میشه رو با توجه به عکس زیر پر کنید.

http://s6.picofile.com/file/8211293500/adv6.png

در قسمت " آدرس پیوند "‌باید لینک سایت مورد نظر رو بزارید اما حرکت بعدی مهمه که توی قسمت " عنوان آدرس " عکس یا بنر تبلیغاتی مورد نظرتون رو بزارید.برای اینکار باید عکس رو اول تو یه سایت آپلود کنید که بهتریناشون " بیان باکس " و "‌ پیکو فایل "‌ هستن.

بعد از اینکه آدرس سایت و آدرس عکس رو وارد کردید دکمه "‌ تایید " رو بزنید و به صفحه اصلی سایتتون برید و تغییرات بوجود اومده رو مشاهده کنید.

http://s3.picofile.com/file/8211293542/adv7.png

همونطور که توی این عکس مشاهده میکنید ( و به زودی توی سایت خودتون هم مشاهده خواهید کرد ) بلوک تبلیغات اضافه شده و عکسی که توی مرحله قبلی آدرسش رو وارد کردیم رو نمایش میده.

تو هر قسمت از این آموزش اگر مشکلی،سوالی چیزی داشتید حتما بپرسید.هم اینجا و هم توی تلگرام و واتساپ ( تماس با من ) در خدمتتونم.

آموزش های متنوع و جالبی توی ذهنم هست که به درد بچه های بلاگی و همینطور عزیزانی که به طراحی سایت علاقه دارن میخوره،ایشالا به زودی و با سرعت لاکپشتی آموزشها رو توی بلاگم مینویسم.

ممنون که تا اینجا همراه من بودید و وقتتون رو به من دادید،خوش و خرم باشید.

  • مسعود آورد

advertisement

بنر

تبلیغات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">